Your little dictionary - with its mistakes

pátek 17. srpna 2012

"Jsme lidé, protože pozorujeme hvězdy, nebo pozorujeme hvězdy, protože jsme lidé?"

Pozoruhodný nadpis, že? Občas, když si něco tak krásného přečtu, lituji toho, že jsem tu myšlenku nevyslovila první. Sebestředné, že? Ale skutečně, nejsem autorem toho překrásného citátu. Vyposlechla jsem ho v jednom ze svých oblíbených filmů - Hvězdný prach, nebo Stardust, chcete-li. (Pokud neznáte, neviděli jste, a podobně, doporučuji! Bližší informace můžete najít např. zde.) Kdybych ten film neviděla, rozhodně bych si ho dala na svůj Before I die seznam. A vy to udělejte taky, věřte mi! :D

Ani nevím, jestli mám hvězdy a celkově všechno nebestvo tento měsíc v kartách, nebo čím to vůbec je... Nejprve jsem na svůj svátek sledovala ten milión padajících hvězd, potom jsem si díky tatínkovi zopakovala základy astronomie (ach, ano, nikdy jsem neměla buňky na fyziku) a nakonec se znovu zamiluji do Hvězdného prachu? Tomu říkám "náhodička".

Srpen je pro mě tedy asi ve znamení romantiky, protože, uznejte, co může být romantičtější, než lehnout si na louku a sledovat hvězdy. Ještě tak najít vhodného partnera, který nebude mít problémy s nalezením třeba souhvězdí Orionu.

Závěrem přidávám obrázek, který mi vyrazil dech. Zapomeňte na to, že Photoshop hrál pravděpodobně ne zrovna vedlejší roli!

8 komentářů:

  1. Já si říkám to samé, hehe. Protože některé ty citáty, výroky a podobně, jsou jako by mi někdo četl myšlenky. Ale určitě nejsem jediná, tak co?:))
    Jinak ten film jsem neviděla, ale sestra se na něj dívala. Je mladší a má ráda takové ty fantasy. Mě nějak nepřitahují, ale mohla bych se na něj podívat. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se na něj, jestli chceš. Fantasy to sice je, ale tak ú ž a s n é, až se mi chce napsat incredible. :D :)

      Vymazat
  2. Tak jsem si kvůli tobě speciálně založila google účet;) To s tou kostičkou čokolády bylo úžasné, několikrát jsem na to v Německu myslela. Prostě si zlatá.
    Ta věta je vážně úžasná a ten film taky, viděla jsem ho tak před rokem a od té doby už třikrát:) Hvězdy jsou úžasné. Což mi připomíná jiný film a to Eternal sunshine of spotless mind, kdy v noci leží na ledě, drží se za ruce a pozorují hvězdy. A ona mu říká ať jí ukáže nějaké souhvězdí. To musíš taky vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, sakra, promiň. :D Musím to nastavení pro komentování článků změnit. Nějak. Nevím jak, ale přijdu na to. Časem... Jinak moc děkuji za doporučení, na film se určitě podívám. :)

      Vymazat
  3. Díky za to nastavení:D
    Mě se stalo teda několikrát, že si se mnou někdo začal takhle v trolejbuse nebo v šalině (od pro tebe) povídat. Většinou je to takové vtipné, ale někdy to člověka docela otravuje. Třeba když sem se chtěla v trolejbuse učit latinu a jakýsi chlap mi vyprávěl jak jezdí s náklaďáky. Nicméně v amerických filmech to má jistě svoje kouzlo.
    Všichni francouzsky. :D Taky se ten jazyk chci někdy naučit. Ale teď jsem zjistila jak moc neumím německy a začnu na tom pracovat. Na druhou stranu, jasně, dokázala sem týden mluvit jenom německy. Jenom ten pocit hrdosti se nějak nedostavuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač! :) Chlap s náklaďáky mě docela rozesmál. Nemám ponětí proč, ale... :D
      Můžeš se utěšovat tím, že umíš německy rozhodně líp než já německy i rusky dohromady. :D Pocit hrdosti ať se kouká objevit!

      Vymazat
  4. Chtěla jsem napsat bod pro tebe, ne od!!:D Mimochodem dost se mi líbí to písmo tady, strašně hezky se to čte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To písmo miluji! Je to jedna z věcí, kterými se ujišťuji, že bylo správné odejít z blog.cz :) Jsem ráda, že se ti to hezky čte! :)

      Vymazat