Your little dictionary - with its mistakes

čtvrtek 9. srpna 2012

"Paris is always a good idea." - Audrey Hepburn

Myslím, že jsem nikdy nebyla zrovna dobrý řečník. A teprve ne, když jsem musela zahajovat nějakou akci. Možná to bude tím, že jsem vždy byla přesvědčena, že všechno pokračuje v duchu, v jakém to začalo. Takže se teď snažím psát s radostí, naplněna štěstím a pokud bych to mohla ovlivnit, tak i zdráva. Protože to je vše, na čem mi v životě záleží. A mým snem je být šťastná. Což samozřejmě zahrnuje i spoustu menších přání jako mít dobré přátele, úžasnou rodinu, blabla.

Abych řekla pravdu, připadá mi zbytečné psát nějaký úvodní článek. Prostě ano. Dělávala jsem to, pamatuji si na to dobře, ale poslední dobou spousta věcí, které jsem dřív dělala, ztratila smysl. Třeba neustálé přizpůsobování se. A tak jsem se přestala měnit. Nebo můj starý blog - http://bobble.blog.cz. Ztratilo smysl omlouvat do nekonečna společnost, která vlastní onu doménu. Prostě ano. A tak jsem se přestěhovala sem, na blogspot. Konečně! Chtěla jsem to udělat už dávno, ale... V minulosti už jsem se pokoušela blogovat na blogspotu, ale dělalo mi problémy nastavení. A teď, jak koukám, to Google změnil a mně to začalo vyhovovat. Takže už nebylo nad čím váhat, na co se vymlouvat. Ale to jsem trochu odbočila.

Co chci vlastně celou dobu říct je, že můj "blogerský život" sahá až do roku 2008, kdy jsem si založila svůj první a značně nekvalitní blog na výše zmiňované doméně. Od té doby jsem, řekla bych vyrostla a dopracovala se až sem, na bright-shadowed. Snad i zde učiním alespoň takový posun, jako na bobble. Ale o to teď nejde. Svůj blogerský život bych přirovnala k románům. Momentálně začínám druhý. A nerada bych se úplně odtrhla od bobble. To by pro mne bylo moc těžké. Takže tohle nazvu pokračováním.

Dělám to čistě z principu. I když vím, že ztratím návštěvnost, o kterou mi ve skutečnosti ani nejde.

Žádné komentáře:

Okomentovat